MY NEXT BABY


Setiap orang pasti akan mengalami fasa-fasa kesibukan dalam hidup. Sibuk atas apa jua alasan, tapi harus pandai berbagi masa. Saya melihat orang yang boleh mengurus masa dengan baik, pasti dapat mengurus kehidupan dengan baik juga. Sedang berusaha ke arah itu, saya mengatur sebaiknya perjalanan hidup. Ada satu impian yang sedang diusahakan. Saya memaksa diri untuk mencapai yang satu ini. Sesuatu yang bakal menjadi buah tangan untuk dikongsi bersama insan terdekat. Keterujaan saya pada hal yang satu ini mengatasi segala-galanya. Setiap hari saya memanjat doa, moga ianya berjaya direalisasikan. Saya berusaha, berdoa dan bertawakal. Selebihnya saya serahkan pada Allah untuk mencorak jaya. Nantikan kelahiran 'MY NEXT BABY'. Salam Ramadhan yang masih berbaki dan Salam Syawal yang bakal tiba.

Comments

Popular Posts